27 September 2011

Diari 29 - Mau Kata Apa..

Kisah dikedai kopi
eh kiah tue tak pandai jaga laki
tue sebab laki dia kawin lagi..

Tentang gadis malang/bodoh
kerana serah kesucian pada kekasih hati
last-last perut membusung
kekasih entah mana cabut lari..

Mau kata apa ya...
apa yang mau dikatakan sebenarnya
boleh aku kata
aku mau berbicara pasal ko..
yang aku rindukan ko..

Entah apa lagi nak dicaci maki disini
entah apa nak dimuntahkan
segala isi hati..

Entah apa yang berserabut dalam tin kosong ini..
wadefakkkkk....ni weiii

Apa ya ?
mau katakan rindu
ahh ! sudahla
dah tak lalu nak mengatakan
muak..muak..muak...

Mau kata apa ya..
sudah lama kau aku tunggu
duduk dibirai tirai besi
sambil menghiris hati
nanggis tak henti-henti
bodoh lah kau ini...

Mau kata apa ya..
hari-hari pandang hp mati
mana kau pergi...
sehari suntuk tunggu
naik lesu mata memandang cermin hp
pujuk hati

pergi mati lah kau
walhal weiiii rindu gila baban ni...

Mau kata apa ya...
entah...sudah mati akal
sebab tak pernah dimengertikan
sebab tak pernah ada port kot dalam hati..
sebab bukan test kau kot?
arghhh sudah la...
tak nak main tarik tali dengan ko lagi
sakittt ...

So berhenti disini
untuk mau katakan apa -apa pada dia..
lain kali cuba nasib lagi
mana tau kali ini menjadi
 
-- pernah kah aku mengalah selama ini...
tunggu....tunggu dan terus tunggu
pasti ada habuannya jugakkan..

No comments: