14 October 2010

Mood boring melanda

adehhhh..nak kata aku pangkat besar x jugak
nak kata aku ni pekerja terbaik x jugak..
tapi ni la rutin harian aku...boring argh!!!!!!
org lain kat umah dah terbonkang...
tapi aku masih disini..dan masih disini..dan terus disini
hahahahhahaha....
sebenarnya aku boring nih....nak buat keje x terbuat
akhirnya aku layan blog jew ler...
esok baru sambung keje lek....

semalam aku lepak ngan geng2 sekolah
ya allah seronok x terkata la hendaknyer
kecoh kedai tu kami kerja kan dgn hiruk pikuk kami berlima
kalau nak ikutkan kami ni ber 7 memandangkan 2 org x dapat melaporkan diri
kami ber5 jer ler memeriahkan suasana...disitu
bila mengenangkan zaman kanak2 ribena kami
adeh pecah perut kami gelak....dah x heran dgn keadaan sekeliling

kalau nak diimbas kembali
gelaran geng kami adalah [pailang forever] adehhh nak berguling2 rasa nyaer kat kedai tu
tapi control ayu lagi....ahaks..[gengster kg medan] wakakakaka
ni la muka2 [ponteng sekolah,panjat tembok sekolah] kalau nak dikata kan kami adalah
pelajar paling [nakal] dan [paling glamour] dgn kedegilan kami dan banyak lagi.


dgn sekelip mata kami meninggalkan alam remaja dan alam persekolahan
rindu nokkkk zaman tu...[doremon please help me]kalau ader la kan akan ku putar masa itooo..
tapi ini adalah kenyatan beb...lumrah kehidupan kena la hadapi....x gitu suzann???
skung masing2 dah ader kerjaya sendiri..dan masing dah berumah tangga
dan beranak pinak....
tapi still kami dg peragai [kebrutelan] kami ..skung kami berkumpul semula
dgn agenda terbaru kami...akakakakakaka
kami akan [bertravell] lak seluruh dunia kot hahahahahaha..[jaat] nyer kami
tggu kami wahai malaysia kami akan datang disetiap pelusuk dunia mu...ahaks
tggu kami ekkk[kalau umur pnjag insaallah]

harapan aku  semoga persahabatn kami akan berkekalan hingga akhir hayat....
aku syg ama kamu semua guys...love u so much.....[deklah] [sabariah] [rehan] [elin] [hajar]
[wanie/punk] [dan seorg lg x dpt disenaraikan namanya]black list...ish x baik aku nih....
ampun ya...all the best for u

rasa nyer aku pun nak balik dah....smbg lg episod travell kami la nanti

adios....[fannsuri aka suzann]

5 comments:

Lady In Black said...

Brutal yaw...hahahahhaahha...travel?biar akk g dulu bulan 11 ni ea....hohohoho...

Si Tukang Karut said...

wakakakakkaka....travel ker singapore ko nok...
adehhh..manyak syok...weiii ti jgn lupa tau buah tangan dr sana ya....sekurangnya..handbag ker,jam ker..guees yer nok...mueh..muehh...

Lady In Black said...

hahahhaha..kalau aku larat nk round kat orchid road la yer...

Si Tukang Karut said...

eleh comfrom larat nyer...aku pasti ko akan pegi hahahahahhaha...kan ko owg kayer....sayam dapat bonus kan.kan..kan...hahahahah
aku tggu tau... sempena birthday aku nok
wakakakakakaka

Lady In Black said...

Sayam dapat bonus.bukan aku...hahahaha...insyaallah..fridge magnet boleh x?bentuk jam atau handbag?pilihla mana satu ko suka...