25 March 2011

Budak Songsang


Ke hulu...ke hilir berjalan
Tongang tongek..
Mata meliar menerjah
setiap perincian yang ada kelibat itu
woiiiii.....apahal,,,sibuk,,,,
Kau kisah,..! ....tapi aku" ada..ada.. ku kesah !

Melingkop dengan aku yang bergaya songsang
Yang bernafsu songsang
Cara hidup aku songsang'..
Chitttttttt....porahhhhhhhh
Der...dunia bukan kau yang punya
Don't like to judge from the outside,but judging  me from the internal
My Heart la kan.....very pure than u ma.... 
Because god's knows who is a BUDAK SONGSANG

Budak songsang
Budak songsang
Budak songsang
Kisah budak songsang--

Kena kuat..seperti badang
Kena sabar seperti para-para ibu
Kena cun..
Kena jambu..
Kena solat..
Kerana budak songsang juga manusia
Seperti yang lain--

Budak songsang 
Aku
Kau
Dia
kakak
abang
Adik
Atau Sesiapa saja...

Jangan!!!!!
Jelik
Hina
Keji
Maki hamun
Dusta nista
Marah
Sama itu Budak songsang--

**Kerana mereka juga adalah Insan....

P/s...Setiap yang bergelar manusia tak semua sempurna..begitu juga aku yang bernama manusia..

No comments: