24 March 2011

Hey Beb !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Hey Beb!!!!!!!!!!!!!!!
Riang dihati mendengar perkhabaran darimu
bersiul girang rasa kecil hatiku
tak sangka kau masih mengingati diriku
cuma aku malu tersendiri..


Hey Beb!!!!!!!!!!!!!!!
sorry to say's...
aku bukan nak melupakan persahabatan ini
aku tak juga sombong
aku juga bukan lupa diri
aku juga tak meninggi diri
cuma menyibukkan diri dengan kerja tersendiri..

Hey Beb!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
thanks to say's...
untuk semua ini
kau adalah teman sejati....

I will remember u Beb.....for everthing...
For me...
.......ikhlas dari aku fannsuri....

4 comments:

Anonymous said...

hrp kamoo hepy dgn apa sj..
dr jauh aku lihat kamoo..
jgn pnh rs sndiri...
rasakan aku...
mgkin xspt dulu...
tp dlm hati...
kamoo ada aku...MENEMANI


BUNNY aka ATOK POWER!!!

Si Tukang Karut said...

Sayu dengan peredaran waktu,kerana keadaan menginginkan begini ... walau tidak seperti dulu..memory tercipta masih terkubu dihati untuk dikenangi
thanks kawan-kawan....yang pernah mengenali aku...

Anonymous said...

yer..kenang yg indah2 sj...
supaya boley dijdkan pengajaran dan pengalaman..
sekurang2nyer kita dpt rs apa erti bahagia..
wlupun xsebnyak mana...
thanx pd yg sudi mengenali...
apa2pun semua itu kngn...
yg len...jaga diri..

Si Tukang Karut said...

shahdu,sayu,bila rasa itu..menjauh
terima kasih diatas segalanya
halal dunia dan akhirat...
biar roboh tiang beribu
tapi bukan kenangan itu..