06 May 2011

Nota Buat Ibu " Selamat Hari Ibu

HAPPY MOTHER'S DAY I LOVE U IBU *nanggis kenang laku diri sendiri

"Buat manusia yang masih diuntung diberi Tuhan peluang.Usah sisihkan hadirnya perempuan indah yang darjatnya selepas jitu.Cinta seorang insan selepas Tuhan.hargai perempuan suci ini seagung boleh.Moga tidak sesal dikemudian masa..!

****

"Ibu tak pandai muka buku,ibu juga tak pandai nak berblog seperti aku, jadi aku luahkan disini kerana aku takut untuk meluahkan didepan ibu..Keji sungguh aku sebagai anakmu ! aku mohon maafkan aku kerana hidupku banyak menyusahkanmu,juga tak mampu membalas semua jasa2mu atas membesarkanku..aku anak DERHAKA..!aku mohon ..padamu berkat doa siang dan malammu selalu mengiringiku kehidupanku..doamu itulah melindungi aku dari kemurkaan allah..

****

Ibu Ingin ku katakan disini aku amat menyanyangimu dan berterima kasih kerana telah membesarkan aku dengan kasih dan sayangmu..Sesungguh nya aku egois ingin meluahkan dihadapanmu...Maafkan aku..SELAMAT HARI IBU AKU DOAKAN IBU PANJANG UMUR DAN MURAH REZEKI dan aku mohon pada ilahi jangan kau ambil nyawanya...kerana aku masih memerlukannya disisi untuk menemani aku dan doamu...

****

**Ayat ini aku copy  dari NOTA BUAT IBU Sempena Hari Ibu nanti...Nota ini akan kuselit kan dibawah bantal seperti tahun2 yang lalu...* Berdebar-debar jantung ku

Sekian ,
Aku Budak pecah-

No comments: