19 April 2011

Wajahmu Bertopengkan Sundal


Seisi alam aku menyeru menyumpah bermenterakan
Kata-kata keramat..;
S.....i.....a......l    !!!!
B....a....n....g....s....a....t  !!!!!
F....u....c....k  U   !!!!
Bersulam dengan sumpah laknat 
Mengiringi langkah hidupmu--

........

Kau manusia sama seperti aku..;
Tiada beza nya..

Dari luaran mempunyai wajah yang cukup baik
Yang sangat cantik
Hati budi yang cukup tinggi
Untuk dinilaikan..
Untuk aku dekati
Untuk aku sayangi..
Dan untuk dicintai..;
G...a...d....i....s
Tapi kau bertopengkan wajah sundal
Terkelu ...tak berbahasa untuk aku meramalkannya
Mugkin juga....;
Kau ahli sihir yang jahat....

.........

Siapakah kau yang sebenarnya..

Aku cukup meluat !!!!!!!!!!!!!!!!!
Aku cukup benci melihat wajah sundal kau itu..

Pergi jauh usah kau datang lagi
Kerana aku cukup benci melihatnya
Walau untuk sesaat atau untuk selamanya
Nyah dari pandangan mataku....

.......

Buat semak mata memandang
Buat aku rimas...dengan kepura-puraanmu

Cukup kau buat aku jadi gila....
Gila melihat wajah yang betopengkan sundal itu....


** Jangan pernah bermain dengan api nanti terbakar diri sendiri....Renungan untuk diri sendiri....


No comments: