16 December 2010

aku masih lagi bernafas

wow agak lama aku tak masuk blog ni, sampai teman-teman aku cakap aku ni hangat-hangat taik ayam..adesss kena setepek kat muka aku,padan muka aku,mana taknya dulu aku yang beria-ria nak berbloger la konon...konon la
sekarang apa dah jadi ...terbengkalai sudah
maaflah ler bukan aku sengaja,mabby keadaan tidak mengizinkan aku
berkerawang atau bercoleteh berbagai dekat sini
aku nak share & sharing dengan korang ni

aku suka akan sebuah lagu ni sampai tergolek-golek aku mendengarnya
bestttttttttttttt  siotttttt....
aku pun tak tau kenapa aku suka sangat lagu ni nak kata sedap memang sedap nak kata tak sedap
tak juga...nak kata jiwang..apa gila aku ni tapi memang beshhh
mabby sinopsis lagu ni dan bait-bait setiap kata-kata lagu ni kot
membuat aku gilaxxxxx..hakhakhak
tetapi lagu ni tak keluar pasaran lagi...
sehari mau berpuluh-puluh kali aku mendengarnya
sampai member aku naik cuak melihat aku
memasang lagu ni kuat-kuat...padan muka aku memang suka biar dia jelouse dengan aku
hikhikhihk...ampun...ya

okey la aku ader mengcopy seni kata lagu ni
harap korang semua belek-belek la senikata nya yang tersurat dan tersirat
share & sharing babe...
 
PHOENIX

ah~ha aku masih lagi bernafas

ah~ha aku masih tak duli kebas
ah~ha lihat aku yang tetap bangun kembali--
kakimu tak cukup buat aku mati

pasti kau hairan bagaimana selepas bertahun

aku tetap teguh, utuh, tak roboh, tekun, pegun
kau cipta aku untuk kau musnah di bila perlu
kau bina aku dengan tipu mimpi bohong palsumu

mungkin kau tak tau sepenuhnya yang aku ini

sebenarnya phoenix yang takkan pernah akan mati
ku sentiasa kembali
walau dibagi api
walau terhancur diri
tetap ku gagah berdiri

kalau kau fikir aku bodoh kerna mencintai

kau lebih bodoh kerana fikir aku akan pergi
lagi kau pedang aku
lagi kau pijak henyak sepak caci maki aku
lagi kebal rusukku

ah~ha aku masih lagi bernafas

ah~ha aku masih tak duli kebas
ah~ha lihat aku yang tetap bangun kembali--
kakimu tak cukup buat aku mati

tak cukup buat aku mati

tak cukup buat aku mati

aku masih bernafas dan aku takkan lemas

dengan cabaran dugaanku hadapi ku takkan tewas
namun aku dibenci, dihina dan dimaki
ku akan gagah berdiri walaupun halangan menanti

ingin ku memberitahu kepada kau yang ku cintai

namun kau tak mengerti apa yang terpendam dalam hati
apa orang berkata akan ku tolak ke tepi
kerna engkau yang ku nanti dan ku terimpi-impi

my heart was hurt deep ya'll can listen to my heartbeat

the wound is getting deeper my blood is getting thicker
but i'm stronger than you, boo, you can't keep me away
my phoenix will be by my side you gotta step aside!

ah~ha aku masih lagi bernafas

ah~ha aku masih tak duli kebas
ah~ha lihat aku yang tetap bangun kembali--
kakimu tak cukup buat aku mati

tak cukup buat aku mati

tak cukup buat aku mati

mungkin sebenarnya

ku mahu percaya
yang mungkin bila kau lihat ini semua akan kau celik mata

mungkin satu masa

setiap setia
dapat memujuk kubu kerasmu untuk dibuka pintunya

everybody cursed me cuz i got no loyalty

it was you all along been cheating on me
you wanna fight fire with fire, come stab me with a knife
if that's what you want it come on give it a try!

you dead wrong if you think my phoenix gonna die

i'm still standing right here waving you good bye
all these years all the pain and the suffer i take
every breath you take you gonna regret when you're dead!!

ah~ha aku masih lagi bernafas

ah~ha aku masih tak duli kebas
ah~ha lihat aku yang tetap bangun kembali--
kakimu tak cukup buat aku mati

mati.

 

 karya  yg bagus dari fynn jamal & emc shaz*******

2 comments:

daela said...

ngada2...harus kamu bungkus blog kamu ni..hidup segan mati x mahu...hahahahhaa

Nur Fansuri [suzann] said...

oittttt deklah...bungkus jd lepat pisang ka..nok
bagi la aku semangat cikit ..ko nok lagi aku down2 nih..aiyakkkkk....nyampahhhh!!!!.hakhakhak