23 December 2010

Makan yokkkk.....

aha hari ni aku tak leh lelama menulis cuma ada sedikit masa lagi
jadi aku gunakan lah dengan sebaiknya
aku memang minat setia kepada seseorang ni
nak kata hensom tak juga
nak kata comot tak juga
bolehhh la...sedang-sedang elok mata memandang.
nak dipendek kan cerita
dia ni ramai peminat siot..
kalau dah kenal sekali terus jatuh tangga ,bergolek-golek wa cakap lu
tapi aku tak la sampai macam tu sekali
aku leh control ayu gitu..iman aku masih kuat beb..
kalau aku kenalkan kat kowang
comfrom kowang pun kenal dia gak.. femes la katakan
tapi kalau nak dapatkan dia nih...poket kena berisi beb,,
bukan per kalau kowang tak der duit dia tak pandang kowang
jeling pun tak nak..punya eksyen la di ni....nyampahhh...i ..u
tapi apa boleh buat..dah suka terpaksa la kan...
nak dipendekkan cerita lagi 
nasib aku agak baik..
sebab ada kawan satu offis ni nak berhenti
tapi dia ada hutang dgn aku la....hahhahahhaha
setiap kali jumpa comfrom aku akan tanya ..
so aku tagih kembali janji antara aku dan dia
bila last dia bekerja...teng,,teng,,,

akhirnya dia kotakan janji dia
hukhukhukhuk nangis ker ni...hahahhahahahha
kami pergi la jumpa some one yang aku minat nih..
bukan aper bukan aku tak mampu
tapi lebih sedap kalau orang  belanjakan..
bau ader feel menghayatinya

dan dia adalah.......
 yang bernama SUBWAY...aiyakkk...korang jangan ingat lain pulak..hahhahahaha...hanya kerana ko SUBWAY aku
merapu,merepek berbagai...berjela-jela aku menulisnya
hohohohohooho..



ini adik aku suhaila
mak aiii... ni sekali ngap jer
ni...tapi control ayu depan bila
makan..nyammmpah......i..u










hah ni la pengikut setia masa hari tu..
tapikan yang hujung sekali tu mesti pening kerana mendengar coleteh si fairuz (yang berbaju biru)..hahhahahha
tak per la sambil menunggu hidangan
ko dengar jer la dengan rela hati ea....
kang merajuk lak dia nanti...demi menjaga hati.....kawan...ngehhh3x
nasib baik aku duk jauh,,kalau tak berbulu la telinga aku....kuikuikui
selamat..selamat..





aha ni la tuan punya badan yang belanja kami semua
yang tengah tersenyum baek punya!!!!....hahahhaha
tenkayu ibrahim...kerana belanja kami ...
sweet memory bersama kamuuu...





ini lah kisah yang aku nak cerita tadi bukan cerita kelakar atau fiksyen hanya la untuk bergurau senda..dan dah tamat pun..
tepukkk tangan semua ea...
adiossss.....

2 comments:

daela said...

Nak...subway...jana ko belanja mak nok...

Nur Fansuri [suzann] said...

bulehhh sajer x der hal punya..
tapi ko bayar ea....hohohohohoho