27 December 2010

Maafkan Aku

Ya Allah, bantulah aku menyampaikannya"""
Maafkan aku wahai kawan-kawanku...tidak pernah terniat untuk menyakiti atau pun menipu hati kalian.  
jika masih ada kesempatan untuk aku memohon ampun ,
membaiki kesilapan , kehilafan , kesalahan dan keburukan diriku ini 
maafkan lah aku....
wahai teman bukan niat aku untuk menipu kepadamu
aku tidak bermaksud pun sedemikian
aku hanya untuk berahsia daripada kamu..
jika dirimu terasa ditipu maafkan aku
tapi aku tak bisa menceritakan segalanya..
katalah apa saja yang kamu suka
Jika saya berkata sekarang,
Maka akan hanya ada caci maki,
Dari lidah ini,
Dan teriakan kasar tentang kebencian ini,
Serta
cemuhan hina pada diri ini,
Maka saya,,, lebih baik diam.

aku tau mungkin dirimu dah muakan!!! dengan
perkataan maaf dariku...
tapi hanya itu yang mampu aku ungkapkan sekarang
dan hanya mampu kulakukan ...memohon maaf padamu,,
kerana aku ingin perjelaskan semua ini... kerana aku 
menganggap dirimu sahabatku
jika kau ingin membenciku itu hakmu"
jika kau ingin mengejiku itu hakmu"
jika kau ingin mempersalahkan aku itu juga hakmu"  
dan hak aku" untuk menerimanya"..
dengan terbuka..

maafkan aku.....

p/s bukan aku sengaja melakukannya..aku hanya khilaf yang tak mampu menjaga perasaan  itu....

No comments: