19 January 2011

Aku tak peduli

..untuk menangis
..untuk mengadu
..untuk aku menjaga perasaan diriku
..untuk berpura-pura dalam senyuman,

Kau
Sering buat aku menangis
Sering buat aku terluka
Sering buat aku kecewa
Sering buat aku seperti wanita yang hina,

Aku tak peduli
..aku diam
..aku mendengar
..aku  melihat
..Kau perbodohkan aku,

Kau
Bisa tersenyum sekarang
Bisa mendabik dada
Bisa bersuara Kau adalah Yang betul''
Hakikatnya...kau Lebih teruk dari Aku

Aku tak akan bersuara lagi
Siapa yang benar siapa yang salah
Kerana aku ingin melihat sejauh mana
Kau boleh berlari..
Aku akan terus berdiri disini
kerana aku pasti apa yang aku cari,

Aku tak peduli..!!
Suatu hari nanti ..
Kau akan rasa apa yang aku rasai
Dan aku percaya pada hukum karma......
Pasti menyusul kau nanti..

p/s jika aku diam bukan bermakna aku bodoh,aku tuli..kerana aku ingin terus melihat akan kebodohan yang kau ciptakan untuk diri aku..

No comments: