14 January 2011

*SenYum*


 Wahhhhh....hari nie aku mendengar "radio'' kebetulan lagu 'senyum' terus aku teringat some one ni,dia suka menceriakan hati aku membuat aku tersenyum bila melihat dia kat forum..bukan aku sajer ,tapi semua yang mengenalinya pasti akan tersenyum...dia sangat baik,setiap kali kita ada masalah pasti dia akan membuat kita tersenyum,hilang sekejap masalah yang menghimpit kita...nama gelarannya agak unik cikit aku selalu pangey dia c.bunny...sbb icon telinganya yang terlalu sensitive bila melihat gurl-gurl..ahaks lebih senang mata kasanova.. opssss!!!.. ahaks ..tapi aku slute c bunny nie,walau dia pun ader masalah tersendiri dia masih mampu membuat semua tersenyum...im proud with you c. bunny...nama gelaran skung depa pangey atokkk super power hakhakhak....aku pangei atok gilaxx ,setiap kali aku bersua di forum pasti aku suka bertelagah dgn dia..gado manjer2..aiyakkkkk !!! gurau jer...tapi memang betul dia seorg yg banyak memberi pendapat dan pandangan ,tu yang suka kawan dengan c. bunny nih...apa-apa pun aku dah lama tak masuk forum..pasti ader yang merindui aku kan..kan..kan harapan aku semoga c bunny..sentiasa happy dengan orang tersayang,,,,dan kawan2 disekililingimu...peace no war...

ngeee..senyuman atok...tiada siapa tergoda..hakhakahk
                                 *                                      
                                    *                                         

Lirik lagu senyum malique vs najwa

Senyum senyum senyum
Senyum senyum

Verse


Kacak luar
Kacak dalam
Kacak dengar sini
Kalau saya senyum
Awak mesti senyum sekali
Kalau kita senyum
Semua orang berjangkit
Bila semua orang senyum
Dunia tiada penyakit

Chorus


Senyum
Tak perlu kata apa-apa
Senyum
Tak perlu kata apa-apa
Senyum
Tak perlu kata apa-apa
Senyum
tak perlu kata apa-apa

Akhirnya sempurna tiga album pertama
Bunyi macam koleksi hits terbaik orang lama
Dah ku kata ku takkan henti sampai tua bangka
Kalau habis abjad aku rap dengan angka
Satu dua tiga anugerah diterima
Oh itu tahun lepas tahun ini cuma dua
Tersenyum tiap kali kalah dengan Nurhaliza
Ditertawakan oleh anakku Inca Medina

Oh Inca Medina orang secantik nama
Cantik luar cantik dalam cantik macam mama
Hati macam grandmanya anginnya macam papa
Kalau dah merajuk nampak muncung sampai sana
Sebelum jadi drama dah tahu nak buat apa
Nyanyi balik lagu ayat lama ayat mama
Wanita hari ini jaga sensitiviti
Kalau buah hati merajuk boleh cuba ayat ini

Ay cantik luar cantik dalam cantik dengar sini
Kalau cantik senyum cantik mesti cantik lagi
Senyum sikit nak tengok ada tak lesung pipit
Kalau tak ada pun aku masih mahu cubit

Ulang Verse
Ulang Chorus

Ay buai tinggi-tinggi sampai ke puncak awan
Dengan kumulus dan nimbus aku berkawan
Aku bukan rupawan aku bukan jutawan
Tapi aku punya satu senyuman yang menawan

Baru mukadimah nampak macam sudah tertawan
Dengar kata hati perasaan jangan dilawan
Kalau takut mula-mula kita boleh berkawan
Duduk dulu biar ku belanja kopi secawan
Apa rasa sentiasa jadi bahan perhatian
Apa rasa jadi cantik kacuk cina pakistan
Apa rasa jadi seksi suka tak diperhatikan
Apa rasanya terima bertubi-tubi puji-pujian

Tu boleh pun senyum cantiknya gigi
Sepuluh markah penuh seharusnya ku beri
Wanita hari ini harus pepandai puji
Kalau dia jual mahal boleh cuba lagu ini

Ay cantik luar cantik dalam cantik dengar sini
Kalau cantik senyum cantik mesti cantik lagi
Senyum sikit nak tengok ada tak lesung pipit
Kalau tak ada pun aku masih mahu cubit
tinger kasanova c bunny...hahahhahaha....

p/s Senyumlah kerana Senyum itu satu sedekah...




5 comments:

scha said...

scha sayang kat atok power...hahaha

Nur Fannsuri said...

wahhhhhh,,,,sayang ker,habisla kombang kincup ler hidung atokk...kalau dia tau nih,,,hahahaha

bunny said...

terharunyer bunny baca...
thanx ya...sekali kt bt org len snyum bygkan kalau org lain turut buat org disekitarnya senyum jua...dah bertmbah2 sedekah2 hamba...:)

Nur Fannsuri said...

ngeeee..terima kasih bunny...semoga
kamu juga akan sentiasa tersenyum..
kerana saye belajar dari kamu..erti sebuah senyuman....thanks ea...

Anonymous said...

senyumla supaya anda boleh menyembunyikan kesdihan anda dan buatkan org lain tersenyum melihat anda tersenyum...aih atok...atok...:P